1. BBC on üks maailma juhtivaid uudisteorganisatsioone ja minu arvates kasutavad nad uue meedia platvorme väga oskuslikult. Nende veebileht on kasutajasõbralik ja seda ajakohastatakse pidevalt. Lisaks veebilehele on BBC väga aktiivne sotsiaalmeedias, sealhulgas Facebookis, Twitteris, Instagramis ja YouTube'is. Nad postitavad regulaarselt videosid, artikleid, interaktiivset sisu ja isegi otseülekandeid. Samuti on neil populaarsed podcastid, mis käsitlevad erinevaid teemasid. BBC on suutnud hoida oma brändi tugevana ja kaasata uue meedia kaudu palju nooremat ja rahvusvahelist publikut.
2. Reuters on rahvusvaheline uudisteagentuur, mis on tuntud oma usaldusväärsuse ja täpsuse poolest. Kuigi neil on olemas veebileht ja sotsiaalmeedia kontod, sealhulgas Facebook ja Twitter, ei ole nende sisu nii dünaamiline ega kaasahaarav. Nende veebileht keskendub peamiselt artiklitele ja analüüsidele, kuid multimeedia ja interaktiivne sisu on piiratud. Nad on vähem aktiivsed sotsiaalmeedias ja nende postitused ei ole nii regulaarsed ega interaktiivsed, mis tähendab, et nad ei suuda uue meedia nooremat publikut nii hästi kaasata.
Kommentaarid
Postita kommentaar